Зарубіжна література. Дистанційне навчання

12.05.2020 - 15.05.2020 І тиждень

Увага! Термін виконання та відправлення робіт до 20.05.2020!

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

Контрольна робота № 6 за темою «Творчість Р.Дала, П.Маара, Туве Янсон»

    6-А, 6-Б

Контрольна робота. Перевірка знань з розділу «Образ майбутнього в літературі»

7-А, 7-Б

Підсумкова контрольна робота за рік із зарубіжної літератури ( 7 клас )

8

Контрольна робота з теми «Література ХХ – ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту».

     9-А, 9-Б Контрольна робота по темі:«Література ХХ – ХХІ століття. Життя, історія, культура».

27.04.2020 - 08.05.2020 І, ІІ тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»

    6-А, 6-Б

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум на тему
«Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору»

7-А, 7-Б

Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула»

8

Контрольний твір за казкою-притчею А.де Сент-Екзюпері
«Маленький принц»

     9-А, 9-Б Рей Дуглас Бредбері – життєвий та творчий шлях
письменника. Тривога за майбутнє суспільства. Тема знецінення
культури, натовп і влада.
 10 Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Поняття
про драму-феєрію. «Синій птах».
            11 Завдання

21.04.2020 - 24.04.2020 ІІ тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

Чарівність художнього світу твору. Персонажі твору Т.Янсон
«Капелюх чарівника»

    6-А, 6-Б

Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні
«Усмішка»

7-А, 7-Б

Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула»

8

Художні образи казки-притчі «Маленький принц». «Ці дорослі - такі дивні люди» - філософський та гуманістичний зміст твору

     9-А, 9-Б Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури.
Персонажі-двійники (Шариков — Швондер)
         11 Завдання

1304.2020 - 17.04.2020 І тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

Туве Янсон – життя і творчість. Сюжет твору «Капелюх
чарівника»

Презентація

    6-А, 6-Б

Л.да Вінчі «Мона Ліза»

7-А, 7-Б

Рюноске Акутаґава — майстер японської новели. Утілення ідеї
про моральну справедливість у притчі «Павутинка». Філософський
зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата)

8

 

«Література ХХ-ХХІ століття», перший представник – А.де Сент-Екзюпері

 

     9-А, 9-Б Життєвий та творчий шлях Михайла Булгакова. Повість «Собаче
серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби
         10

Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Поняття
про драму-феєрію. «Синій птах». Історія створення. Сюжет.
Композиція твору. Образи-символи та персонажі п’єси.

         11 Завдання

06.04.2020 - 10.04.2020 ІІ тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

Підсумковий урок за темою «Творчість Л.Керролла,
М.Цвєтаєвої»

    6-А, 6-Б

Образ майбутнього в літературі, біографія Рея Дугласа
Бредбері.

7-А, 7-Б

О.Генрі «Останній листок». «Треба прагнути бути людиною»

8

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум за комедією
Мольєра «Міщанин-шляхтич»

     9-А, 9-Б Філософські проблеми та народний гумор в творі Шолома-
Алейхема «Тев’є-молочник».
         10

Підсумковий урок за темою «Перехід до модернізму.
Взаємодія символізму й імпресірнізму в ліриці»

         11  Біографія Е.А. Хемінгуейя «Старий і море».

30.03.2020 - 03.04.2020 І тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

"Подальші пригоди Аліси."

    6-А, 6-Б

"Роберт Бернс. «Моє серце в верховині ». Ідея любові до батьківщини у вірші Р.Бернса."

Дж.Родарі «Листівки з видами міст…». Широта світу та
його сприйняття ліричним героєм вірша.

7-А, 7-Б

"Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів."

8

"Класицизм як художній напрям у літературі ХVІІ ст. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму. Жан Батист Мольєр «Міщанин-шляхтич»"

     9-А, 9-Б "Бернард Шоу «Пігмаліон». Ідеї «одухотворення» людини і життя засобами мистецтва."
         10

"Поезія французьких символістів: творчість П.Верлена, А.Рембо"

         11 "Відображення трагедії Голокосту в поезії Пауля Целана „Фуга смерті”."