Українська література. Дистанційне навчання

Список літератури для 6 класу

Список літератури для 8 класу

Список літератури для 10 класу

18.05.2020 - 22.05.2020 ІI тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

Позакласне читання. Євген Гуцало «Сім’я дикої качки».
Людська доброта і жорстокість,  милосердя і справжня турбота
про природу.

Підсумкова контрольна робота

Андрій Малишко – відомий український поет і його пісні, що стали народними.

Підсумкова контрольна робота

РМ. Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Івана Брюховецького (за романом П. Куліша «Чорна рада»).
10 Олександр Олесь (О. Кандиба). Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання митця.

12.05.2020 - 15.05.2020 I тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

Микола Вінграновський «Сіроманець».Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки,особливо у відстоюванні своєї позиції

Контрольна робота № 5. Рідна Україна. Світ природи (тести,
відповіді на запитання)

6-А, 6-Б

Стор.223-224 - опрацювати. читати виразно байки, стор.226 – рубрика «Д/З» завд.2 – письмово, стор.228 - рубрика «Д/З» завд.2 – письмово

Стор. 229-233 читати, стор.233 - рубрика «Д/З» - виконати, запис відео надіслати на пошту
7-А Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» - повість про пригоди українського силача. Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. 

Ознайомитися з творчістю, стор. 236-237, читати повість. Виконати письмово стор.243 рубрика «Д/З» завд.2,

Дати характеристику Івану Силі, використовуючи цитати з повісті
8

УКРАЇНСЬКИЙ ГУМОР Валентин Чемерис. Повість «Вітька +Галя, або повість про перше кохання» 

Прочитати стор. 207- 249,  виконати завдання на стор.234 (1-3), 250(1-3) виконати завдання 1 під рубрикою «Д/З» (стор.250)

9-А Марко Вовчок. Життя і творчість. М.Вовчок як перекладач.«Народні
оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка».
9-Б Підсумкова контрольна робота 
10

Драматичний етюд Олександра Олеся «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScQPCjVvn8yottJkDpgQSoKB19LYt9eZmOcdAiGOjtcLTUwQw/viewform?usp=sf_link

11

Олесь Гончар «За мить щастя», «Залізний острів» Григір Тютюнник «три зозулі з поклоном» Читати твори. Скласти паспорт до прочитаних творів

04.05.2020 - 08.05.2020 ІI тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

Микола Вінграновський. « Сіроманець» Захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи

Тестування

6-А, 6-Б Стор.215-222, читати. КОНСПЕКТ СТАТТІ(стор.218). читати виразно байки, стор.222 – рубрика «Збагачуй своє мовлення» - виконати письмово
7-А Олена Теліга – лицар духу українського народу. Ознайомитися з творчістю, стор. 229-235, читати виразно поезії.  Виконати письмово проект «Місця перебування Олени Теліги та Олега Ольжича у Києві» (можна у вигляді презентації)
7-Б

Олена Теліга. «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам. Ідея оптимізму і життєлюбства у творі.

Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили». Коротко
про письменника.

8 Прочитати стор196-206, виконати завдання на стор.207 (1-3, 10)
9-А

Контрольна робота № 5. Нова українська література. Т. Шевченко

Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв «Чорна рада»

10 Життя і творчість Олександра Олеся. Неоромантичні й символістські тенденції у вірші «З журбою радість обнялась...». «Чари ночі» О.Олеся – перлина інтимнї лірики. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів у вірші «О слово рідне!»
11 Валерій Шевчук «Дім на горі» Притчевість.Символічність.  Читати, паспорт твору скласти. НАГАДУЮ!!!! ВІРШІ НАПАМ’ЯТЬ ТРЕБА ЗДАТИ!!! записати відео і надіслати на пошту  gaiduk68@ukr.net

27.04.2020 - 30.04.2020 I тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

Григір Тютюнник «Дивак». Коротко про письменника. Іде неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів – природи й людини зображених в оповіданні.

Григір Тютюнник «Дивак». Допитливий і чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнавати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості

Після опрацювання матеріалів літературний диктант -  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSepR8JsSAlSFR1uU7t3o1bXLxIlKft72NYbWvTGqOpGSEAUTQ/viewform?usp=sf_link

9-А «Чорна рада». Дійові особи- носії різних ідей.
9-Б П. Куліш — письменник, перший український професійний
літературний критик, перекладач
10

Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної
сутності людини, її творчих можливостей.

Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії  Миколи Вороного «Блакитна Панна». Жіночий образ  як сюжетний центр символічного твору «Інфанта».

21.04.2020 - 24.04.2020 ІI тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань (за оповіданням “Лось)”.
6-А, 6-Б

Контрольне оцінювання. Виконати завдання на стор.212-213 (усі письмово)

7-A

Контрольне оцінювання Олег Ольжич. Літопис поета, його творчість.  Стор.221(усі завдання письмово) Конспект статті стор. 224-226, вивчити 1 поезію напам’ять, читання напам’ять записати відео і надіслати на пошту  gaiduk68@ukr.net

7-Б

Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели.  

Контрольна робота 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScReS4QEPeHc6Iq43np89KBaWJhz_zGl0mIEmKwjzkighBVyQ/viewform?usp=sf_link

8

Юрій Винничук «Місце для дракона». Прочитати стор187-195, виконати усі завдання на стор.195.

9-A П. Куліш – перший український літературний критик, прекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Участь у духовному відродженні нації.
10 МИКОЛА ВОРОНИЙ. ЄДНІСТЬ КРАСИ ПРИРОДИ І МИСТЕЦТВА, ОБРАЗОТВОРЧІ ЗАСОБИ В ПОЕЗІЇ «БЛАКИТНА ПАННА» МОТИВ САМОТНОСТІ ЛЮДИНИ.
11 Гр.Тютюнник «Три зозулі з поклоном».  Читати, паспорт твору скласти.
НАГАДУЮ!!!! ВІРШІ НАПАМ’ЯТЬ ТРЕБА ЗДАТИ!!! записати відео і надіслати на пошту  gaiduk68@ukr.net

13.04.2020 - 17.04.2020 І тиждень

Клас

Завдання

5-А, 5-Б

1.Прочитати с.203-210

2.Переглянути відео та виконати завдання на слайдах

3.Надіслати фото роботи на електронну пошту.  sosnickaya31@gmail.com

7-Б Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності в оповіданні Л.Пономаренко «Гер переможений» Особливості художніх засобів новели.
9-А

Пантелеймон Куліш – письменник, критик , перекладач, автор підручників та
правопису. «Українець в Європі, європеєць в Україні». Романтичний світогляд.
Ентузіазм та жертовність

«Чорна рада» - перший україномовний історичний роман. Історична
основа сюжету. Показ протистояння сил державотворення й
руїнництва.

10

ПРИРОДА І ЛЮДИНА У ТВОРІ. НЕОРОМАНТИЧНЕ СТВЕРДЖЕННЯ ДУХОВНОЇ СУТНОСТІ ЛЮДИНИ, ЇЇ ТВОРЧИХ МОЖЛИВОСТЕЙ.

06.04.2020 - 10.04.2020 ІІ тиждень

Клас

Завдання

5-A, 5-Б Урок виразного читання

6-і

Леся Воронина – сучасна письменниця. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9».  Друзі й вороги Клима Джури. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.  Матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=JRXRuFAWLa8   https://www.youtube.com/watch?v=SCQh5zqJ5fA   https://www.youtube.com/watch?v=C8b9Ye918yo Виконати тести за змістом твору Л. Ворониної Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" (додається)

7-А

Любов Пономаренко “Гер переможений”.загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо). ТЛ: новела. Прочитати новелу. Завдання додається.

7-Б

Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»

8

Володимир Дрізд “Білий кінь Шептало”. проблеми свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення.   Буктрейлер за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=_QAbb8gIkyU Прочитати, виконати завдання на стор.186 (під позначкою - будинок)

9-А 1 урок- прослухати подкаст №6 та скласти конспект за посиланням http://osvita.ua/test/training/ukr-literature/71086/  2 урок -підсумкове тестування за посиланням  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdwoVFhS32fZ7eSA4LXZSWv7CJgqxqf1xvp6vh8Qyq2b85rUQ/viewform?usp=sf_link
10

1.Створити  буктрейлер за драмою-феєрією української письменниці Лесі Українки «Лісова пісня» надіслати на електронну пошту sosnickaya31@gmail.com

2.Виконати тестові завдання  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfdxNKOXA7zXCa4hPXtyOHjUrhwJAsTDdJeBUnAJxzgdgQNWQ/viewform?usp=sf_link

11 Олесь Гончар “За мить щастя”, “Залізний острів” (з роману “Тронка”)  Скорочений переказ “Залізний острів”  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vy0MKuic_rE Прослухати “За мить щастя” за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=SdYmezwSaVA Стор. 178-181- опрацювати, написати конспект,Ознайомитися зі змістом новели “Модри камень” стор.182-187 Написати паспорт до прочитаної новели.

30.03.2020 - 03.04.2020 І тиждень